joi, 30 iunie 2011

The NextDoor - Guerra (HD)





















Astazi am lansat piesa "Guerra", un track foarte acid si electrizant la care am lucrat cu drag si cred ca se vede acest lucru din soundul obtinut. Am realizat si un videoclip experimental in format HD, in care am combinat cele 2 placeri nebune: muzica si filmul... Am ales multe cadre din filme celebre precum Psycho (1960), American Beauty (1999), El crimen del padre Amaro (2002), 2001: A Space Odyssey (1968), Superman Returns (2006), The Shining (1980) si multe multe altele, totul in cateva nopti de vizionare si editare. Am folosit si cateva clipuri luate de pe Sf. Internet :)...cel bun la toate! Totul s-a concretizat in ceea ce vedeti mai jos, dar trebuie sa va previn: cei ce stau prost cu epilepsia nu ar trebui sa vizioneze...asa e in electronic, totul acid!
Acest track, dar si acest videoclip lanseaza oficial site-ul nostru www.thenextdoor.ro si o vara 2011 electrizanta, in care vrem sa scoatem cateva piese interesante. Daca v-am facut curiosi nu ezitati sa accesati cat mai des acest blog, www.thenextdoor.ro, dar si http://facebook.com/TheNextDoorMusic, locuri unde va vom tine la curent cu activitatea noastra.
Si acum videoclipul:



PS: In HD e mult mai bine :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu